Dieta a odchudzanie.
Zjawisko diety na obniżaniu cholesterolu naprawdę zostało pomniejszone i zostało podkopane przez dużo klinicystów i badaczy mówiących, ‘ Yes, to ma zjawisko ale to jest naprawdę trywialne: To byłoby lepsze, by położyć ciebie na lekach, by skontrolować twój cholesterol, ” ” powiedział Christopher Gardner, PhD, docent ( badania) medycyny w Stanford Prevention ośrodku badawczym i autorze wyprzedzenia na National Institutes Health sfinansowanego badania. ” Ale myślimy, że część powodu była, że naprawdę nie dawaliśmy diecie pięknego wstrząsu. Tak zostaliśmy skupieni na przeczącym — tylko co uniknąć — i nie co zawrzeć. ”
kreatyna,olimp
Gruntowne łącze? Matka wie najlepszy: Zjedz twoje warzywa — i inne pożywny gęste jedzenia. To nie jest wystarczająco, by po prostu ominąć tłuszczu nasyconego i cholesterolu.
Naprawdę spodziewalibyśmy się, że ludzie doceniliby nowego American Guidelines Association Heart, ” powiedział Gardner, który ozdabia jego pakiet oprogramowania biurowego z chlapiącymi plakatami miazg i grochów.
Zawrzyj więcej roślin i całych ziaren i fasoli i zabarwień — nie sałata góry lodowej, ale czerwone rośliny Capsicum frutescens grossum i marchwie i brokuły i czerwona kapusta i naprawdę kolorowe jedzenia. suplementy,odzywki Te są zupełnie naprawdę młodsze w tłuszczu nasyconym i cholesterole i oni są naprawdę górni w innych substancjach odżywczych i phytochemicals, który jest dobry dla ciebie. ”